Daar gaan we dan - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Outreachteam Servie - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Outreachteam Servie - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Outreachteam Servie

18 Juni 2016 | Nederland, Heerde

Waar gaan we heen?

We gaan naar Užice in het westen van Servië. Servië ligt op een kruispunt tussen Centraal-Europa, Zuid-Europa en Oost-Europa en telt 7,5 miljoen inwoners. Užice is een stad met ongeveer 65.000 inwoners waarvan zo’n 85% orthodox-christelijk is. We verblijven op een YWAM basis dichtbij de stad.

Wat gaan we doen?

We zullen deel zijn van The God Story. Dat is een spectaculair evangelisatie-evenement dat plaatselijke jeugd kennis laat maken met de God van de Bijbel en Zijn liefde voor ons allemaal persoonlijk.
Ook helpen we bij het opzetten van de Alpha cursus, een programma voor jong-gelovigen en iedereen die meer wil weten over het christelijk geloof.
We zullen regelmatig de stad in gaan om te evangeliseren en om relatie te leggen met de plaatselijke bevolking. Het YWAM-team dat ons ontvangt heeft hart voor de stad en pionieren daarom in Užice. We willen hen dan ook ondersteunen en bemoedigen.

Gebedspunten

Veel kans om het evangelie te delen om in Jezus’ naam mensen tot zegen kunnen zijn
Open harten onder jongeren zodat ze deel van The God Story en Alpha Cursus worden
Gezondheid, bescherming en energie voor het team
Eenheid in het team

• 28 Juni 2016 - 21:43

Diny Lenderink:

Hallo, heel veel succes gewenst, hopen dat het allemaal gaat lukken. Jullie doen heel goed werk.
    Groetjes, Diny

• 28 Juni 2016 - 22:01

Anita Bangma:

Hoi lieve familie, eindelijk is het dan zover! Jullie zijn er! Veel zegen bij alles! Lieve groet van Pier en Anita